la bella dieta után szabadon

la bella dieta után szabadon

pisztráng

2016. szeptember 11. - monsterrider

halkrumpli.jpgVan a piacon egy halas. Van nála ez meg az, de pisztráng szinte mindig.

Szeretem, mert egyszerű barátságos ízű hal, szép és nagyon figyelmes módon pont akkorára nő, amit tekinthetünk egy adagnak.

A kitisztított hal hasába vajat és összevágott zöldfűszereket teszek. Lehet menta, koriander, petrezselyem, bazsalikom, citromfű, bármi, vagy ezek óvatosan összeválogatott keveréke. Kívülről besózom. Van, hogy betekerem egyesével alufóliába és úgy teszem a sütőbe, máskor egy tálba fektetem őket és a tálat letakarom. A fóliában párolódik, de nem sül. Az íze teljesen lágy lesz és átveszi a fűszerek ízét. Mehet akár 190-200 fokra is és mérettől függően 25-40 perc alatt elkészül.

Ha tálba teszem, akkor az utolsó 10 percre leveszem a fedőt és átkapcsolom légtekerőre a sütőt, így a bőre megpirul. 

Köretnek most négyféle zöldséget vágtam nagyjából azonos méretű darabokra. Krumpli, zellerszár, fehérhagyma, és az a szép, lapos zöldbab (aminek talán van saját neve is
), került bele. Megsóztam őket és egy wok formájú serpenyőben kis zsíradékon megsütöttem. A köretet könnyebbnek képzeltem, mint amilyen lett. A krumpli lehetett a ludas, legközelebb kimarad.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://labella.blog.hu/api/trackback/id/tr1711690681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása