la bella dieta után szabadon

la bella dieta után szabadon

a segítsüti és a "la bella dieta"

2016. szeptember 11. - monsterrider

Évekkel ezelőtt nekifogtam blogot írni. Ez volt a la bella dieta

Ettől teljesen függetlenül akkoriban vásároltam egy sütemény aukción egy tál süteményt. Az aukciót a Segítsüti szervezte és már akkor is sajnáltam, hogy csak vevőként vettem részt az akcióban, készítőként nem. Nemrég újra felmerült bennem, hogy ez a Segítsüti milyen egy klassz kezdeményezés, jó lenne velük kapcsolatba kerülni.

Száz szónak is egy a vége, idén lehetőséget kaptam, hogy gasztrobloggerként részt vegyek az aukcióban, ezúttal, mint felajánló. Csak a régi blogot kellene felfrissíteni hozzá, hiszen ételeket azóta is készítek, csak nem írok róluk.  

Hogyne, mi sem egyszerűbb! Csak átnézem a fotókat, írok hozzájuk egy-egy bejegyzést és posztolom. Nem nagy ügy. Illetve nem lenne, ha emlékeznék a a jelszóra, ami a bloghoz tartozik... Fél napos fejtörés, kísérletezés után feladtam és úgy döntöttem, hogy egy új oldalon folytatom ezt a régi hobbit.

Ezért vagyunk most itt 

A bejegyzés trackback címe:

https://labella.blog.hu/api/trackback/id/tr2611666396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása